آموزش کشت زعفران به روش آیروپونیک


آموزش کشت زعفران به روش آیروپونیک

نرم افزار اندروید آموزش کشت زعفران به روش هواکشت یا آیروپونیک

زعفران یکی از گران بهاترین ادویه ها است که همه ما آن را می شناسیم , با گذشت زمان و بیشتر شدن سطح زیر کشت زعفران این گیاه با ارزش باز هم جایگاه خود را حفظ کرده و حرف اول را میزند .

این روش در فضای سرپوشیده مانند اتاق زیرزمین و غیره ... انجام میشود.

میتوانید درآمد بالایی را بدست آورید.

اگر دنبال شغل پردرآمدی هستید این آموزش میتواند شما را به سر منزل مقصود برساند.

کلیه توضیحات تست شده و کامل میباشد.

در این نوع کاشت راندمان محصول در مقایسه با کشت سنتی به ده برابر رسیده است.

اگر در گوگل سرچ کنید برای بدست آوردن این آموزش باید 300 تا 500 هزار تومان هزینه کنید و هزینه رفت و آمد پرداخت نمایید که ما با این مبلغ مناسب ارائه داده ایم و شما می توانید درآمد بالایی را بدست آورید.

پرورش زعفران گلخانه ای  آیروپونیک
مزیت نسبی این روش‌های کشت، نسبت به روش‌های مرسوم، جلوگیری از هرزروی آب و خارج شدن آن از دسترس گیاه می‌باشد که این موضوع به شدت میزان آب مصرفی را کاهش می‌دهد.

 مزایا  کشت گلخانه ای . هواکشت یا آیروپونیک زعفران

یکی از مزایای این نوع کشت این است که مصرف آب در آن فوق العاده کم است و نسبت به انواع روش های دیگر کشت، مصرف بسیار کمتری دارد. 

 نکته بعدی آن است که پیاز زعفران موردحمله جوندگان ( مخصوصاً موش ها) قرار نمی گیرد.

 همچنین در این روش نور و رطوبت کاملاً تحت اختیار و کنترل شما می باشد.

 لازم به یادآوری است که مواد مغذی از طریق رطوبت به ریشه پیاز زعفران می‌رسد و تماس مستقیمی با آب وجود ندارد.

در نوع کشت گلخانه‌ای به دلیل استفاده از پیاز درشت و مرغوب و بدون بیماری و نگه‌داری در بهترین شرایط دمایی و محیطی راندمان بازدهی محصول نسبت به روش کشت سنتی بسیار بالاتر بوده، به‌طوری‌که برداشت محصول کلاله خشک شده به روش سنتی در هر هکتار به میانگین هفت کیلو بوده این میزان در روش کشت گلخانه‌ای به میانگین ۲۳ تا ۲۵ کیلوگرم در هکتار رسیده است.

درکشت سنتی کلاله گل در معرض برخورد با نور آفتاب بوده که باعث از بین رفتن عطر، قدرت، رنگ‌دهی و میزان طعم کلاله می‌باشد. در روش نوین گلخانه‌ای  آیروپونیک یا هواکشت ما از این مشکل مبرّا شده‌ایم که این نیز خود باعث کیفیّت بسیار بالا در کلاله می‌شود و با درنظرگرفتن نیاز و رقابت در بازار جهانی و ریزبینی کشورهای برندپسند این امر بسیار مهم است. برداشت زعفران با این کیفیت در بازار جهانی دارای ارزش بالا بوده و چند برابر زعفران‌های دیگر قیمت دارد.

راندمان بالا و سود آوری عالی و شغل پردرآمد در منزل 


مبلغ واقعی 219,444 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 197,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما